Ruilen en retourneren

Wettelijk heeft de koper recht op 14 dagen bedenktermijn, waarbinnen de koper schriftelijk aan Via Via Babycomfort kan mededelen dat hij van de aankoop wilt afzien.

1. Je kan het pakketje retourneren door een mail te sturen aan info@viaviababycomfort.be. Via deze weg bezorgen wij je een verzendlabel voor retour.

Binnen 14 dagen nadat het product retour is gemeld, zal de aankoopsom inclusief de eerste verzendkosten teruggestort worden. Wanneer enkel een deel van de bestelling (1 van meerdere producten) geretourneerd wordt, worden de verzendkosten niet teruggestort.

De koper draagt de transportkosten (BE€5 / NL€8) voor het retourneren van de aankoop. Bij aankomst van de retour controleren wij het pakje. Indien de producten in originele verpakking en onbeschadigd geretourneerd werden, zal het aankoopbedrag inclusief de eerste verzendkosten worden teruggestort.

 2. Je kan er ook voor kiezen het pakje niet terug te sturen met de post en het zelf terug te brengen naar de winkel. Op deze manier betaal je geen transportkosten. Breng je aankoop in de originele verpakking terug naar de winkel. Wij controleren uw producten onmiddellijk. Als alles in orde is, betalen wij het bedrag terug.

De koper dient de geleverde goederen bij ontvangst te controleren. Indien blijkt dat de goederen incompleet of beschadigd zijn, dient de koper dit onmiddellijk te melden aan Via Via Babycomfort en zullen de goederen vervangen of terugbetaald worden indien de klacht gegrond is.

Je hebt het recht de ontvangen goederen te keuren zoals u dat in de winkel zou doen. Je kunt aansprakelijk gesteld worden voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de goede werking van de goederen vast te stellen.

- Kleding mag u passen. U mag de ontvangen goederen testen maar niet gebruiken of aanpassen aan uw wensen.

Je kan zich niet beroepen op het herroepingsrecht bij:

- Het bestellen van goederen die om hygiënische redenen niet kunnen worden teruggestuurd. Hierbij denken we aan (fop)spenen, zuigflessen, borstkolven of -kompressen, tandenborstels, bijtringen, enzovoort. Tenzij de verpakking ongeopend en onbeschadigd is.

- Het bestellen van goederen waarvan de verzegelde verpakking werd verbroken.

- In het geval van retournering van een aankoop betaald met een cadeaubon, zal het bedrag worden teruggegeven in de vorm van een aankoopbon aan de klant die de cadeaubon gebruikt heeft en worden verzonden naar het e-mailadres van die klant. Deze bon kan dan gebruikt worden voor een volgende aankoop.

Voor vragen kan u ons contacteren op het nummer 015/24 18 59 of via info@viaviababycomfort.be.